דפים

יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

עשר הדרכים שיסייעו לך למנוע דלקת בדרכי השתן - הסרטון




דלקת בדרכי השתן היא מטרד שיכול לשבש את מהלך החיים התקין,
הליכות מרובות לשירותים, כאבים בזמן מתן שתן, ריצות לרופאים,
הפסד של ימי עבודה, חוסר חשק לאינטימיות, תשישות.

הדבר הולך ומחמיר כאשר את מותקפת ע"י הדלקת יותר מפעם בשנה,
את נכנסת למעגל של כאב ותרופות אנטיביוטיות
שגורמות להרס המערכת החיסונית שלך.

אז איך יוצאים מזה ?
אספתי בעבורך 10 דרכי מניעה וטיפול טבעי לדלקת בדרכי השתן,
כולי תקווה שהדרכים המובאות בסרטון או לפחות חלקן יהיו לך לעזר.
ותוכלי להשאיר את דלקת השתן מאחור.








רוצה להיפרד מדלקת דרכי השתן לשלום? 
לחצי על התמונה =>


שמרי עורך ובריאותך
לורה


דעתך חשובה, שאלות, תגובות ורעיונות נוספים ממש כאן למטה
ולחיצה על כפתור ה-g+ מתקבלת באהבה.



8 תגובות:

  1. אבי סובל מבעיה קשה בדרכי השתן. כל הלילה הוא קם לשירותים בתדירות של פעם בשעה, הוא סובל מכך מאד ומשבש לו את כל סדר היום ללא קשר לכאבים הנלווים. אני מודה לך מאד עבור המידע, מקווה שיעזור :)

    השבמחק
  2. היי, אני כל כך מבינה את המצוקה וחוסר האונים,
    מחזקת ידיך.
    אני מניחה שהאופציות הרפואיות כבר נוסו ולא פתרו את הבעיה, במידה שזאת דלקת בדרכי השתן לאימי ולי אישית הפתרון נמצא באמצעות שתיית משקה אלוורה וחמוציות על בסיס קבוע.
    אפשר לפנות אלי לפרטים נוספים ואשמח לסייע.
    052-3529917 לורה
    הרבה בריאות לאבא

    השבמחק
  3. איך באת לי בזמן ... בדיוק אני אומרת לעצמי שכבר אי אפשר לסבול את הצריבה וחייבים לטפל בזה כבר , וכמה שאין לי רצון ללכת לרופא לקבל תרופה .
    אז אני הולכת לנסות לטפל בעצמי לבד , דיווחים מהשטח בהמשך .

    שרון , בת 37

    השבמחק
  4. שרון, שמחה לעזור, כולי תקווה לשמוע ממך דיווחים על החלמה, רק בריאות.

    השבמחק
  5. מעולה, טוב לדעת שיש אפשרות לעזור לבעיה כה רגישה...

    השבמחק
  6. תודה, אכן נושא רגיש שלא מרבים לשוחח עליו בשיחות סלון. חשוב לבדוק את כל האופציות הקיימות, הטיפול הקיים היום ברפואה הקונבנציונלית, לרוב לא מועיל לטווח רחוק, ועלול אף להזיק.

    השבמחק
  7. שלום לך לורה,
    קודם כל אני מודה לך על הוידאו המועיל. רציתי להוסיף שניתן גם לשתות מים חמים עם פטרוזיליה. אישית זה לרוב עוזר לי. אך לצערי, כשהדלקת חריפה זה לוקח יותר זמן. האם לפי דעתך חמוציות ומים וכל מה שנאמר בסרטון יכול לעזור לי להבריא מדלקת חריפה שמלווה בדם בשתן גם כן? אני לא רוצה לחזור לאנטיביוטיקה, אבל גם לא רוצה שהדלקת תגיע לכליות ותפגע בי יותר.

    תודה רבה ויום מצוין

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום מירה, במידה שכרגע את סובלת מדלקת חריפה שמלווה בדם, בבקשה לכי לרופא, את מסכנת את עצמך כאשר את נמנעת לקבל טיפול של רופא.

      אני מבינה לגמרי את החוסר רצון לקחת שוב אנטיביוטיקה, לצערי כאשר כבר נמצאים במצב של דלקת, אין דרך אחרת.
      כל הדרכים שאני מספרת עליהם בסרטון, הם דרכי מניעה, זאת בעצם המטרה, למנוע את הדלקת, זה אפשרי.

      אני הצלחתי למנוע את הדלקות החוזרות באמצעות במשטר חזק של 3 חדשים ניקויי הגוף, שתייה מרובה רק מים ותה צמחים, תזונה ללא סוכרים ומזון מעובד (בכך אני ממשיכה גם היום) הרבה ירקות טריים, משקה ג'ל אלוורה וחמוציות (מנקה רעלים ואת מערכת השתן, מטפח את הקיבה, חשוב מאד להתמודדות עם חיידקים, ממשיכה לשתות כל יום) וכמוסות בי פרופוליס אורגני מהכוורת(ידועות כאנטיביוטיקה של הטבע)

      לגבי פטרוזיליה ומים חמים, שמעתי על כך טובות, לא התנסיתי אישית, בסרטון "תרופות סבתא לעזרה ראשונה בדלקת דרכי השתן" אני אכן מספרת על כך.

      מירה, המון בריאות
      אם את צריכה עוד עזרה, את מוזמנת לפנות אלי גם בפרטי.
      למייל - lorastheater@gmail.com‏

      מחק