דפים

יום חמישי, 27 באוקטובר 2011

השתגעתי, לשתות ג'ל אלוורה?




זאת הייתה התגובה הראשונית שלי, ששמעתי שזה בכלל אפשרי לשתות ג'ל אלוורה,
אפילו חשבתי לעצמי, איחסססססססס...
כמו כל דבר חדש ומפתיע , בהתחלה קשה להאמין או לקבל שזה אפשרי, 
אולי אפילו זה קצת מפחיד או משונה, 
מה בכלל ידעתי על האלוורה? 
שאפשר למרוח קצת על עקיצה או שזה יכול לעזור להקל על כווייה. 
מי ידע שזה כל כך הרבה יותר.

ג'ל האלוורה הוא למעשה מולטי ויטמין, הג'ל מכיל תרכובת
20 מינרלים שונים.
18 חומצות אמינו.
12 סוגים של ויטמינים, החשובים שבהם לעיכוב תהליכי ההזדקנות,
ויטמין A, ויטמין C, ויטמין E
וסיבים תזונתיים.

הג'ל ידוע עשרות שנים בתכונות הריפוי שלו במריחה על גבי העור,
אבל רבים אינם יודעים שניתן לגם ליהנות מהתכונות של ג'ל האלוורה כמשקה,
למרכיבים שמועילים ומזינים את העור חיצונית, תהיה השפע
מסייעת ומאזנת למערכות הגוף.

לפחות 75 תרכובות ריפוי התגלו בג'ל האלוורה, כאשר הן עובדות בסינרגיה הן יוצרות תהליך עצמתי אשר מסייע לתחזוקת מערכות הגוף ולהתחדשות

אחד הדברים החשובים שהג'ל עושה, הוא מסייע לנקות על מערכת העיכול ובכך תורם לספיגת הויטמינים בגופנו ולחילוף חומרים מהיר.
פרוסות מצמח האלוורה, אפשר לראות בפנים את הג'ל השקוף


שאני אשפשף ?
למה אני צריכה לנקות את מערכת העיכול? שתנקה את עצמה...

בזמן תהליך העיכול ישנם חומצות ואנזימים שעוזרים לפרק את המזון ליחידות קטנות, להיספג במעיים ומשם אל הדם.
כאשר צורכים מזון עתיר שומנים, מזון מעובד ומעט סיבים תזונתיים, פירות וירקות, תהליך העיכול מתארך מאד, הדבר גורם להפרשה
ארוכה יותר של חומצות ונזק למערכת העיכול.
ככל שהמזון שוהה יותר זמן במערכת העיכול הגוף סופג רעלים. 
הדבר גורם  בראש ובראשונה לירידה בספיגת הויטמינים, החלשות המערכות הגופניות,
וכמובן שיש לכך השפעה ישירה על מראה העור, שהופך להיות רגיש יותר, דהוי ומקומט,
בנוסף יופיעו נזקי משנה כגון: צרבות, כיבה רגיזה, אלרגיות ועוד.

שתיית משקה אלוורה מסייע בניקוי מערכת העיכול, ופליטת הפסולת שהצטברה,
כתוצאה מכך תתרחש ספיגה מהירה ויעילה יותר של ויטמינים ותרכובות שונות שהגוף זקוק להם, ויחול שיפור משמעותי במערכת החיסונית ובמראה העור.

החלטתם לשתות כל בוקר משקה אלוורה, נפלא, על מנת להפיק את המקסימום ממשקה האלוורה,
כדאי לוודא שאתם צורכים משקה שהוא 100% אלוורה טהור ומיוצב (פטנט ששומר את כל החומרים המזינים של האלוורה שלא יתחמצנו עם פתיחת העלה)
חשוב מאד, שיהיה על המוצר חותמת מאושרת של המועצה הבינלאומית למדע האלוורה.

לפניי שימוש במשקה אלוורה אני ממליצה להתייעץ עם רופא, במיוחד כאשר לוקחים תרופות על בסיס קבוע, כמו כן מומלץ לבדוק שאין רגישות לג'ל האלוורה.





רוצה גם חילוף חומרים מהיר ומראה עור בריא וצעיר? לחצי על התמונה ==>


באהבה
לורה וייס
לטפח מראה עור מנצח!


אל  תשכחי לכתוב תגובות, שאלות ורעיונות נוספים ממש כאן למטה



6 תגובות:

  1. חברים שלום רב,
    נפלא לשתות כל יום על הבוקר ג'ל אלו ורה...
    יתרה מזה, אני שותה כל יום אלו ורה FREEDOM,
    המעניק חופש תנועה למפרקים...מומלץ !
    תנסו ותווכחו !
    נעמי

    השבמחק
  2. נעמי, תודה על תגובתך, מכירה עוד רבים שנהנים.

    השבמחק
  3. גם אני התחלתי לשתות ג'ל אלוורה של חברת FOREVER בעקבות עצירות פתאומית , וצרבות שהיו לי לפני כן . אני חייבת לציין שתוך שבוע חלה הקלה בעצירות ואני בטוחה שעם התמדה בשתייה יומיומית כל מערכת העיכול תקבל תפנית חיובית עם פעילות בריאה יותר. הג'ל גם מאד טעים לדעתי .... אני מערבבת את הרגיל עם ג'ל חמוציות . אני שותה בבוקר לפני האוכל רבע כוס.... מצידי הייתי מוכנה לשתות יותר ... מישהו ממליץ?? .

    בכל מקרה ממליצה לשתות על בסיס יומיומי .
    בת שבע

    השבמחק
    תשובות
    1. היי בת שבע, איזה נפלא לקרוא את התגובה שלך, תמיד מרגש לדעת כמה שג'ל האלו ורה הפעיל של חברת פוראוור ליוינג עוזר לאנשים. כאשר תתמידי תוכלי לראות גם שינוי לטובה במרקם העור, אני כבר שותה 3/4 כוס וקצת מים, כך שבהחלט אפשר לשתות יותר, ידוע על גברת יפנית בת 60+ ששותה ליום 2 בקבוקים (-:"
      את תמיד מוזמנת להתייעץ איתי טלפונית.
      בהצלחה ולבריאות

      מחק
  4. שלום אישה יקרה, היכן אוכל לרכוש את הג'ל אלוורה? מה מחירו?
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום אנונימי יקר, ניתן לרכוש אצלי, ישנם כמה סוגים, למטרות שונות.
      הג'ל ללא תוספות עולה 135 ש"ח. אפשר להתקשר אלי להתייעצות והתאמה.
      בברכה
      לורה

      מחק