דפים

יום שני, 5 בדצמבר 2011

זאת לא מתיחה, זאת מתיחת פנים מחלבון ביצה





זאת לא בדיחה ולא מתיחה, אפשרי ומומלץ לעשות מתיחת פנים עם חלבון ביצה.
אמנם התוצאה נשארת לטווח קצר, אבל ככל שמתמידים אפשר לראות יותר תוצאות.
חיוך רחב אחרי מסכה מחלבון ביצה
מה שבטוח, לאחר מסכת חלבון ביצה, תוכלי תמיד לחייך ולצחוק ללא בעיה.
מצב שעלול להיות בעייתי במקרה של ניתוח למתיחת פנים. 




הביצה מכילה הרבה חלבון, אכילת ביצה מזינה את גופך ומסכת חלבון ביצה תזין את עורך.
מסכה מחלבון ביצה, טיפול פנים בטוח
אפשר להשתמש במסכה  מספר פעמים בשבוע
ללא שום בעיה. (אסור לנשים עם אלרגיה לביצים)

זמן קצר לאחר שהחלת את מסכת החלבון על הפנים, 
תרגישי את העור מתחיל להתהדק,
אפקט זה נמשך בדרך כלל כשעה לאחר הסרת המסכה, המסכה נותנת לפנייך זוהר בריא ומפחיתה קווים דקים, מהדקת נקבוביות, מסירה שמנוניות מהעור ותאים מתים.
מומלץ במיוחד לפני יציאה לבילוי כאשר את רוצה להראות זוהרת ובמיטבך.
  
אפשר לשלב במסכה מרכיבים נוספים, טיפולי פנים לסוגי עור שונים.
לעור שמנוני עם נטייה לפצעונים,
אפשר מסכת חלבון ללא שום תוספת, ניתן להוסיף כפית לימון שיוצר אפקט חיטוי לעור.
לעור יבש או מעורב, ניתן להוסיף אבוקדו, השמנים של האבוקדו יחדרו, יזינו את העור וישאירו אותו רך וקטיפתי.
לעור מגורה, אפשר להוסיף כפית דבש, ושמן עץ התה, תוספות אלו ירגיעו וירככו את העור.
                                              
בסרטון תוכלי לראות כיצד אני משתמשת במסכה מחלבון ביצה על פניי.
זה קל, מהיר, נגיש ובריא!
 
בהצלחה, את מוזמנת לספר לי איך היה.


לסרטון טיפול טבעי לכתמי פיגמנטציה על עור הפנים 


שמרי עורך ובריאותך
לורה

6 תגובות:

  1. שלום אורה, כמה פעמים מומלץ לעשות את הטיפול? תודה

    השבמחק
  2. היי, יופי של שאלה, כיוון שזאת מסכה טבעית, אפשר גם 3 פעמים בשבוע, רק שימי לב לסוג העור שלך, במיוחד בחורף העור נוטה להתייבש, מסכה ללא תוספות, זה לעור שמן, כיוון שחלבון הביצה סופח את השומן שבעור. לעור יבש הייתי ממליצה להוסיף אבוקדו או שמן אבוקדו או שמן זית.
    בהצלחה
    לורה

    השבמחק
  3. תודה לורה.:)

    השבמחק
  4. לורה שלום
    פרט חשוב אך כזה שאינו מסופר רבות במחוזותינו הוא שהחלבון של הביצה, מסייע רבות גם להתחדשות העור, למראה העור ואף לרקמות הצטלקות.
    טיפ חשוב שאת יכולה לבדוק בעצמך הוא לדוגמא מריחה של חלבון הביצה על איזור שנשרט או על כוייה. זה מסייע מאוד להתחדשות העור ומקטין משמעותית את הרקמה הצלקתית.
    אני מאמינה שזה הרבה יותר טוב מכל אותם טיפולי קוסמטיקה שבאים לחפות על כך- דוגמת מייקאפ, איפור כבד של האזור שנפגע, או אפילו התזת שיזוף, שאמורים ליצור סוג של אשלייה של אחידות העור.
    אני אישית מאמינה יותר ובוחרת בדרך הטבעית.

    תודה

    רונית

    השבמחק
    תשובות
    1. היי רונית, גם אני מאמינה מאד בדרך הטבעית, ולכן אני ממליצה הרבה על שימוש בשיטות ובמוצרים על בסיס טבעי כגון מוצרי אלו ורה, שאני אישית משתמשת בהם.
      חשוב לציין שאני לא נגד טיפול קוסמטי או כל טיפול אחר, כל אחת בוחרת בדרך שמתאימה לה.
      אני רק לא מבינה, כיצד את כותבת שאת מאמינה שחלבון ביצה טוב יותר, מכל אותם טיפולי קוסמטיקה שבאים לחפות..., ואת שמה קישור למכון לטיפול קוסמטי ולהתזת שיזוף?

      מחק
    2. לורה היקרה
      למדתי בחיים, שניתן להינות גם מהטבעי, וגם מהקוסמטי. ההעדפה היא לטבעי, אך כשאמא טבע אינה מאפשרת זאת, אני פונה לטיפולי קוסמטיקה, המשפרים לי את המראה ואת הביטחון העצמי.
      אני חושבת שלא כדאי להיות קיצוניים לא לטבעי ולא לקוסמטי.
      אם אפשר להינות משניהם- אז פשוט נהנים.
      אגב, גם אני מכירה את מוצרי האלו וורה ושמעתי עליהם רבות לחיוב.

      בכל אופן, אני מאוד נהנית לקרוא את הבלוג שלך וחושבת שאת עושה עבודה מצויינת!
      כל הכבוד

      רונית

      מחק